Den nye version er færdig
Vi har en rigtig god nyhed! Dette år har budt på usædvanlig lav aktivitet på bloggen, og der har heller ikke været så mange opdateringer af systemet. Årsagen, som de fleste forhåbentlig er klar over, er at vi siden februar(!) har arbejdet på en helt ny version af Tasks. Det har virkelig taget lang tid, langt længere end forventet, men her er den gode nyhed:
Den nye version er færdig!
Og vi kan roligt sige at der er noget at glæde sig til. Vi har ikke pillet ved grundfunktionerne overhovedet – konceptet er stadig det samme. Men der er kommet nyt design, der er kommet flere funktioner som gør det nemt at tilpasse listevisninger, der vises mere information, der er real-tids opdatering af igangværende timeregistreringer, faktureringen er blevet langt bedre og mere fleksibel, der er kommet kontaktpersoner til kunder, nye lækre rapporter og meget andet.
Ny prismodel
En af de største ændringer er dog at vi skrotter den gamle abonnement- og prismodel og den 14 dages gratis prøveperiode for nye tilmeldinger. I den nye version arbejder vi med to begreber: Tasks Free og Tasks Pro. Tasks Free vil være gratis for alle at bruge til evig tid. Til gengæld er der to begrænsninger: man kan kun have ét aktivt projekt ad gangen, og man kan ikke oprette ekstra brugere. Tasks Pro har ingen begrænsninger, og man kan oprette ligeså mange brugere som man vil. Prisen for Tasks Pro bliver DKK 99,- ekskl. moms per måned. Nye tilmeldinger vil automatisk få 30 dages gratis adgang til Tasks Pro. Når de er gået, bliver man automatisk nedgraderet til Tasks Free, medmindre man selv køber Pro. Alle eksisterende brugere med et aktivt abonnement vil blive konverteret til Tasks Pro. Hvis man eksempelvis har 3 måneder tilbage på Tasks Medium (3 x 299 = 897 kr), vil ens nye Tasks Pro abonnement gælde i 9 måneder (897 / 99 = 9). Det betyder også at hvis dit abonnement er ved at udløbe, kan du roligt forlænge det nu. Du kommer ikke til at miste noget på det.
Hvornår sker det så?
Lige nu er vi ved at lægge sidste hånd på det nye marketingsite og alle mulige andre ting der skal opdateres i forbindelse med sådan en relancering. Derfor melder vi nu ud at det kommer til at ske i løbet af januar, og forhåbentlig i løbet af den første halvdel af måneden. Når der foreligger en endelig plan, bliver det annonceret her på bloggen med en plan for hvordan opdateringen kommer til at foregå, og derudover vil alle aktive brugere af Tasks modtage en mail. Stay tuned!